Stem voor telefoonteksten, keuzemenu, telefooncentrales en voicemail

Ik vind het inspreken van telefoon tekst een leuke uitdaging. Ik heb me er de laatste jaren behoorlijk in gespecialiseerd, en kan ieder bedrijf, van zeer groot tot MKB, een passende tone of voice en stem bieden voor hun telefoon centrale of voicemail.

Voicemail inspreken

Voor kleine bedrijven met minder dan, zegge, 5 werknemers is een telefoonmenu vaak niet nodig. De lijntjes zijn kort en de klant komt al snel bij de juiste persoon terecht. Maar er is ook minder mankracht om de telefoon op te nemen!
Als de telefoon niet beantwoord kan worden, is een goed ingesproken voicemail belangrijk. De klant hoort dan dat hij met een professioneel bedrijf te maken heeft wat dit al zijn uitingen uitdraagt. Dat geeft een goed gevoel. Zelfs de telefoonstem van het bedrijf heeft kwaliteit, en daar is aan gedacht.

Goedkope voicemail met korting

Speciaal voor kleine bedrijven verwijst eLine voice over u graag naar voicemailinspreken.nl. Een voicemail kost hier slecht 50 euro Inclusief BTW!
Via eline voice over kost een voicemail 50 euro exclusief btw, maar dan krijg je iets meer service. Zoals even bellen over de tekst van de voicemail.
Bij voicemailinspreken.nl wordt er niet gecommuniceerd over de tekst, en krijg je de voicemail super snel in je mailbox. En, je kan meteen betalen met ideal! Snel en makkelijk.

Telefoonmenu Keuzemenu

Als een bedrijf meerdere afdelingen heeft is het fijn als de klant meteen bij de afdeling komt die hij of zij nodig heeft. Dit kan makkelijk met het implementeren van een telefoonmenu, ook wel keuze menu.
Dit is een voorbeeld van een dergelijk keuzemenu:
Kies 1 voor de afdeling Service
Kies 2 voor de afdeling Verkoop
Kies 3 voor de afdeling Projectuitvoering
Kies 4 voor Reparatie onderdelen
Kies 5 voor Financiële administratie
Kies 6 voor Personeelszaken

Je kan ook in plaats van ‘kies’, ‘toets’, of ‘druk’ gebruiken, en de actie erna vermelden.
eLine voice over raadt aan om de actie na de afdeling te communiceren. Mensen horen dan eerst waar ze naar op zoek zijn (voor administratie), en dan welke actie ze hiervoor uit moeten voeren (toets 1).
Dit is een voorbeeld van deze keuze:
Maak een keuze uit één van de volgende opties
voor Verkoop Toets 1
voor Service & Support Toets 2
voor Administratie Toets 3
Voor overige vragen, blijf aan de lijn.